Zapytanie ofertowe na zakup licencji systemu HELPDESK

Zapraszamy Państwa do składania ofert dotyczących zakupu licencji systemu helpdesk – pełna wersja zapytania ofertowego znajduje się poniżej w załączniku

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji systemu nazwanego „HELPDESK” lub systemem „HELDPESK”
  2. Minimalne funkcjonalności jakie powinien spełniać zamawiany system to:

2.1. Ogólne:

  • Gotowy moduł integracji z systemem Comarch ERP Optima (przynajmniej w obszarach: kontrahenci, faktury, rozliczenia)
  • System działający wyłącznie przez przeglądarkę internetową
  • Możliwość skonfigurowania różnej zawartości pulpitów dla różnych użytkowników
  • Możliwość zarządzania uprawnieniami dla profili użytkowników
  • System oparty o 1 bazę danych. Zarządzanie dostępem do danych przez uprawniania.
  • Możliwość pracy przez szyfrowane łącze (SSL)

2.2. Zarządzanie zleceniami:

  • Możliwość tworzenia dowolnych typów zleceń
  • Możliwość tworzenia dowolnych etapów dla zleceń
  • Możliwość przetwarzania różnych typów zleceń wg przypisanych do nich etapów (różne etapy dla różnych typów zleceń)
  • Możliwość definiowania dowolnych pól (atrybutów) opisujących zlecenia
  • Możliwość zarządzania uprawnieniami (widok, widok+ edycja, ukryte) do atrybutów zleceń w zależności od profilu użytkownika, typu zlecenia, etapu (fazy) zlecenia
  • Możliwość przypisania zlecenia do wybranej osoby
  • Możliwość przesyłania komunikatów systemowych powiązanych ze zleceniem
  • Możliwość przesyłania wiadomości e-mail z poziomu zlecenia
  • Możliwość dostępu do wysłanych i odebranych maili powiązanych ze zleceniem
  • Możliwość delegowania (planowania) zadań w ramach zlecenia
  • Możliwość ewidencji działań w ramach zlecenia
  • Możliwość automatycznego powiadamiania e-mailem o zmianach w zleceniu (np. zmiana etapu/fazy)
  • Możliwość dostępu do historii zmian zlecenia
  • Możliwość wyświetlenia wcześniej zdefiniowanych raportów na karcie zlecenia
  • Możliwość powiązania wystawionych faktur i dokumentów magazynowych ze zleceniem
  • Możliwość powiązywania zleceń z innymi zleceniami
  • Możliwość wskazywania produktów powiązanych ze zleceniem
  • Możliwość wskazywania numeru seryjnego produktu, którego dotyczy zlecenie
  • Możliwość prowadzenia odrębnych kartotek dla każdego numeru seryjnego (produktu serwisowanego)
  • Możliwość definiowania dowolnych atrybutów dla produktów serwisowanych
  • Możliwość definiowania szablonów i wydruku dokumentów z poziomu zlecenia
  • Możliwość filtrowania zleceń wg przypisanych do nich atrybutów
  • Możliwość dodawania zlecenia przez pracownika lub kontrahenta

2.3. Portal kontrahenta

  • Możliwość udostępnienia kontrahentom wybranych informacji o zleceniach przez portal
  • Możliwość zdefiniowania różnych uprawnień dla różnych profili kontrahentów
  • Możliwość zdefiniowania różnej zawartości pulpitu dla różnych profili kontrahentów
  • Możliwość udostępnienia kontrahentom wybranych raportów i zestawień przez portal
  • Możliwość inicjacji zlecenia przez kontrahenta z poziomu portalu
  • Możliwość udostępnienia kontrahentom wybranych informacji finansowych (faktury, rozliczenia)

2.4. Kontrahenci

  • Możliwość definiowania dowolnych cech / atrybutów dla kontrahentów
  • Możliwość przypisywania uprawnień do atrybutów kontrahenta (widok, widok+edycja, ukryty)
  • Możliwość wyszukiwania / filtrowania kontrahentów wg przypisanych do nich atrybutów
  • Możliwość wyświetlania wcześniej zdefiniowanych raportów w kartotece kontrahenta
  • Możliwość przypisania opiekuna do kontrahenta
  • Możliwość podglądu danych finansowych kontrahenta przez pracownika
  • Możliwość podglądu faktur i rozliczeń kontrahenta przez pracownika
  • Możliwość delegowania zadań z poziomu kartoteki kontrahenta
  • Możliwość rejestracji działań z poziomu kartoteki kontrahenta
  • Możliwość podglądu zaplanowanych/niewykonanych zadań i zarejestrowanych działań dla kontrahenta z poziomu jego kartoteki
  • Możliwość podglądu maili odebranych i wysłanych do kontrahenta z poziomu jego kartoteki

2.5. Narzędzia developerskie

W zakresie raportowania system powinien pozwalać:

  • Tworzyć nowe raporty
  • Tworzyć filtry i parametry do raportów
  • Używać w raportach kodu HTML (obrazki, kolory, linki…)
  • Nadawać uprawnienia do poszczególnych raportów
  • Określać miejsce występowania raportu w systemie
  • Eksportować dane z raportu do pliku xlsx lub CSV
  • Eksportować dane z raportu do pliku XML

W zakresie procedur system powinien pozwalać:

  • Tworzyć nowe procedury automatyczne w języku SQL
  • Zarządzać sposobem wyzwalania procedur (przyciski, przetwarzanie dokumentów…)
  • Definiować uprawnienia do procedur

W zakresie programowania system powinien umożliwiać:

  • Używanie języka PHP bez ingerencji w kod źródłowy systemu
  • Używanie języka JavaScript bez ingerencji w kod źródłowy systemu
  • Definiowanie struktur bazy danych PostgreSQL

W zakresie integracji z innymi systemami system powinien umożliwiać:

  • Definiowanie automatycznych procesów integracyjnych przy pomocy języka SQL
  • Określanie momentu uruchamiania procesów

Ponadto system powinien umożliwiać:

  • Zarządzać wyglądem systemu przy pomocy CSS i języka HTML
  • Definiować szablony dokumentów i podstron wykorzystując język HTML oraz wewnętrzne znaczniki systemu
  • Tworzyć dowolne formularze i definiować dla nich dowolne akcje przy pomocy języka SQL

 

Zapytanie_Ofertowe-Zakup-Licencji – system Helpdesk

 

Comments are closed.