Założenia, cele, model współpracy.

1. Celem współpracy jest:

Świadczenie usług serwerowych w Centrum Obliczeniowym Eddie Consulting Groups Eger Artur z siedzibą w Koninie zwanym ECG

  1. Założenia do projektu:
    • Obniżenie kosztów klienta poprzez kompleksową obsługę systemów klienta na platformach serwerowych Centrum Obliczeniowym ECG
    • Obsługa systemów bazodanowych klienta:
      • Systemy bazodanowe
      • Redundancja systemów bazodanowych
      • Kopia zapasowa ciągła wykonywana na lustrzany serwer bazodanowy
      • Kopia zapasowa lokalna wykonywana na Centralny Storage znajdujący się w serwerowni
      • Kopia zapasowa – odległa – Kopia wykonywana na system:
    • Zewnętrzny klienta np. IBARD, ftp, inne
    • System ECG-Cloud umieszczonym w centrum zapasowym Eddie Consulting Groups
      • Obsługa i Administracja kontrolerów domeny
      • Obsługa i Administracja systemów terminalowych
      • Obsługa i Administracja systemów Serverowych dedykowanych:
        • Server Klucza HASP
      • Obsługa i Administracja domen internetowych
        • Servery DSN w lokalizacji w kontrolerze domeny klienta
        • Servery DNS zewnętrzne w oparciu o centralne servery DNS

Centrum Nadzoru Sieci ECG

  • Obsługa i Administracja systemów poczty korporacyjnej w oparciu o platformy:
    • MS Exchange
    • Poczta SMTP/Pop3 – platformy Unix
    • Łączniki POP3 – wiele kont zewnętrznych spiętych w jedną domenę
  • Gwarantowany system zasilania
  • Gwarantowany dostęp do usług internetowych
    • Publiczny adres IP dla każdego serwera terminali
    • Indywidualna konfiguracja dostępu do platform zgodnie z polityką bezpieczeństwa klienta np. (Forma szyfrowania, interfejs, sposób dostępu – IP publiczny, VPN, inne)
    • Gwarantowane łącze symetryczne o parametrach nie gorszych jak 30 / 30 Mbit/s dla każdego serwera terminali bez limitów transferu
  • Pełna obsługa serwisowa w układzie 7 dni w tygodniu 24 H na dobę
    • Indywidualny dostęp do systemu Helpdesk
    • Restart sesji terminalowych
    • Kopia zapasowa na żądanie
    • Instalacja usług
    • Wsparcie i nadzór procesów systemowych
    • Restart serwera
    • Zmiana hasła
    • Dodanie użytkownika
    • Wyłączenie użytkownika
    • Aktualizacja systemów i serwerów klienta
    • Restart kluczy HASP

Negocjowany indywidulanie dla każdego serwera

Standardowy czas reakcji wliczony w cenę to:

  • Dostęp 24/7 do systemu HELPDESK – http://helpdesk.cg1.pl
  • Dostęp 24/7 do automatycznego centrum zgłoszeń +48.063 220 6000
  • Obsługiwane języki:
    • Polski
    • Angielski
    • Rosyjski
  • Wskaźnik niezawodnościowy dostępu do systemu 99,5 %

green-data-center